Wednesday, February 12, 2014

Rainbow heart balloon funky french

I guess no one has missed that Me and Zara from Traces Of Polish has a theme week this week called Valentine Polish Week? Everybody is free to ad their posts in the inlinkz linkup and for more info read here.

This is my second post of the day and also something as unusual as a NOTD (that almost never happens here). Before Valentine Polish Week started I had an idea of a nail art I wanted to do which I haven't seen before some where either =my design. Last year I did a balloon funky french and also a christmas ornament funky french in the same style and I knew I wanted to make a heart balloon funky french! I also thought this was a good opportunity to make a political statement; No one choose whom to love and no one should be discriminated for loving somebody, no matter what gender. I'd also like to add that I think all kinds of discrimination sucks, no matter if it's regular bullying or race oriented or something else. Love comes in all colors, shapes and sizes and therefore my heart balloons funky french is rainbow colored. <3

Now some serious picture spam:



Love this picture, one can really see that the colors go from left to right in a continuous way. <3










Polishes used: Too many to even mention.. ;)



You also got some Valentine inspired manicure? Then add your blog post url below:
You can also join this nail art competition like I did.
;)


37 comments:

  1. Yay! Älskar denna! Hade hoppats lite på att få se någon rolig funky-french från dig och blir inte besviken :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja, ingen temavecka utan en kul funky french ;) höhö Gillar verkligen att göra dem :D

      Delete
  2. Yes! Helt i min smak! Så härliga ballonghjärtan! ♥ :-D

    ReplyDelete
  3. Verkligen jättesnyggt! Och bra med mer regnbågar på nätet! :-)

    ReplyDelete
  4. Så himla underbar ide! Det blev verkligen snyggt!

    ReplyDelete
  5. This is such an great idea! I love the use of rainbow colours and the heart balloons look 3D! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Yea, it's fun to see the whole color spectra :D And yea, I guess the white shine helps emphasize the 3Dfeeling :P

      Delete
  6. Alltså de är såååå söta! Å vilka fina färger du har valt! Som karameller! Jäklar i min låda vad många olika lack du använt!!
    Jag lägger till min post idag i länklistan, men jag hinner inte lägga till bild och så tyvärr… Ta bort min länk om du inte tycker det är ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack tack! <3 Ja, det var verkligen hela regnbågen av färger..höhö :D

      Givetvis ska du vara med!!! :D Det finns inget krav att ha med bild/länkar mm, jag tycker det bara är kul att så många som möjligt är med och visar valentine nail art. Och din var superfin och väldigt unik och härlig så jag tror att alla uppskattar den :D Dessutom så förstår jag att du är lite busy nu i veckan! ;)

      Delete
    2. Tack fina du! Bra, då hinner jag säkert vara med flera ggr denna vecka :D

      Delete
  7. In love with this mani but what's more is that I love the message behind it! Couldn't agree more with you, no one should be discriminated, it sucks and it's sad this discrimination still exists in our modern society :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Yea, I so totally agree with you! (obviously), a nail art doesn't help so much but at least the message can show some awareness and inspire people. :)

      Delete
  8. Så sött och snyggt! Om jag var lika duktig som du på nail art skulle jag nog försöka kopiera detta, men nu får jag nöja mig med att njuta av dina bilder:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så mycket :D Kul att du gillade dem! :P

      Delete
  9. I already was swept from my feet by your Balloon Frenchies - your hearts top them though! Absolutely unique and stunning. And I think one cannot often enough proclaim the "Rainbow Message" - great shout-out <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! <3 And I totally agree with you too :D

      Delete
  10. Oj va snyggt! Fint budskap. Det va väldigt många lack som fick komma till användninga också!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja, man får ju se till att rasta lacken ibland så de inte känner sig mobbade ;)

      Delete
  11. Såg varianter av denna när jag googlade efter inspiration häromdagen. Funderade ett tag på att göra något liknande men jag ger upp den idén nu. varför försöka när någon redan gjort det perfekt menar jag?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw..haha, här trodde jag att jag kommit på något unikt.. tji fick jag ;) Såg några hjärtballonger men inga i regnbågens färger eller som en funky french. Men glad är jag ändå, kul om fler kör på samma tema. :D Synd att du gav upp idéen, är säker på att du också hade gjort något supersnyggt av idéen! :D

      Delete
  12. Fantastiskt! Vilken härlig manikyr.

    ReplyDelete
  13. Oh så snyggt och så många glada färger

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack, ja en riktig färgshock! Kul med mycket färg ibland! :D

      Delete
  14. Haha, förstår verkligen att du inte orkar lista alla lack du använt! Mycket rolig och söt nail art som jag önskar att jag också orkade göra. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja, det kändes som att det förutom alla bilder skulle bli universums längsta bloggpost.. och vem skulle orka det ;)

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.