Wednesday, June 12, 2013

China Glaze - Surfin' For Boys, swatch

Today I'm showing a bright neon orange jelly-like polish with pink shimmer making it look coral. I used
3 coats and there is some vnl but not so much that I bothered. Surfin' For Boys was in China Glaze's 2012 summer neon collection for those interested. ;)





I must say that I really like love this polish, it's so vibrant and perfect for summer and tanned hands. It's also unique in at least my collection having this cool shimmer in the neon.

18 comments:

  1. Replies
    1. Ja färgen är himla fin, så starkt neonig + att jag gillar skimmret. :P

      Delete
  2. Så snyggt med neon till sommaren:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja verkligen, passar extra bra till solbrända händer + i solen förstås :D

      Delete
  3. Replies
    1. Ja, jag är himla nöjd att jag slog till på hela kollektionen faktiskt. :)

      Delete
  4. This is simply beautiful! I love the finish on it :)

    ReplyDelete
  5. Jag köpte detta förra sommaren men använde det bara en gång, nu blev jag genast sugen på att testa det igen. Det är verkligen ett uppiggande, härligt lack. Förresten, du har säkert redan fått en, man jag har gett en Sunshine Award till dig på min blogg, bara så att du vet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh, då får du använda det igen. Jag har burit min ett par gånger och känner mig ändå sugen på att plocka fram det igen! :P
      Jo, såg det förut i dag och säger tack tack och lite mer tack! :D

      Delete
  6. Replies
    1. Och jag håller bara med! Neon är bra härligt och humörhöjande ibland(jämt)! ;D

      Delete
  7. Replies
    1. Ja, nästan så jag vill köpa en backup på den. Det perfekta sommarlacket verkligen! :)

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.