Saturday, April 4, 2015

Nicole By OPI - Gone Wishin' - with Claire's matte top coat

Yesterday I showed you Gone Wishin' from NOPI and today I'm showing it matte by adding Claire's matte top coat. I actually like it matte much better and Claire's matte top coat is a favorite among matte tc's at the moment. Which version do you like best?








And also, this weekend will be unusually quiet, as I mentioned we have guests this weekend so there's little time for internet in general. I'll be back to normal at Wednesday. :)

22 comments:

  1. Glad påsk! Jag gillade de lika mycket tror jag. Jag kanske borde investera i ett matt överlack snart..

    ReplyDelete
  2. hej, ,jag gillar båda men det matta blev nog lite snyggare!

    ReplyDelete
  3. It looks really good matte :-)

    ReplyDelete
  4. Jäklar vad snyggt det blev som matt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, matt ovanpå glitter är så himla snyggt!

      Delete
  5. This looks gorgeous! I think I love the matte version the most :) Hope you have a great time with your guest! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Ithi! Yea, me too. And the weekend was fine!

      Delete
  6. Det här var jättefint! Kul med matt topcoat på glitter, man får ofta så roliga effekter...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Håller helt med! Matt kan öppna upp helt andra dimensioner!

      Delete
  7. Ser riktigt bra ut nermattat med, men tror att jag föredrar det utan matt topplack. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mjo, det som är kul med matt tc, att man kan välja lite hur man känner sig! :D

      Delete
  8. I love this one matte! you're right, I also prefer it in the matte version!

    ReplyDelete
  9. Jag älskar glittriga nagellack med matt lack ovanpå... man ser verkligen hur lacket ser ut och det ger lacket ett otroligt liv :)
    Föredrar lack som är glansiga dock men älskar vad den matta effekten gör åt glittriga lack :)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag håller helt med! Jag tycker det är kul att bära glittret glansigt en dag och sen matt den andra. Både äta kakan och ha den kvar så att säga ;)

      Delete
  10. your nails look great!
    I love this color on your nails, and the quality of the swatches is also perfect!
    I'd love to wear this shade myself!
    Julia

    ReplyDelete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.