Monday, January 21, 2013

Giveaway tip for Sweds

Now something unique, a Swedish post, just because the giveaway I'll be telling you about only is open for people living in Sweden.

Elin på NAILMANIC har en giveaway för att fira 500 unika besökare. Så jag börjar med att säga grattis och sen berättar jag dreglande om hennes giveawaypriser. Hon har nämligen två av dem. Och hur fantstiska är de inte? Jag som är inbiten holonörd hoppas att jag ska lyckas vinna mig till holosarna, för jag har ingen av de tre som hon lottar ut! Men mest bara för Wild At Heart där i mitten som ser så jäkla fin ut. :)

Belongs to NAILMANIC
Belongs to NAILMANIC
 Man kan klicka på bilderna för att komma till NAILMANIC's giveawayinlägg eller klicka här på >LÄNK<

And tomorrow I have prepped an english nail art post as usual. :)

2 comments:

  1. Tack för tipset!
    Wild at heart är heeeelt underbart! Hoppas du vinner det!
    De andra ser jäkligt snygga ut me! :P (dreggel, dreggel) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack själv! Jag håller tummarna jag med ;)

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.