Thursday, September 17, 2015

2015 31DC2015 - Day 17; Glitter gradient in black and pink

I love glitter polish and those who know me, especially matte glitter polish. I also really like gradients, such as glitter gradients so it felt reasonable that I'm showing just that for day 17 - Glitter in the 31dc. This one is from the archive, when I used this Catrice polish I felt like making it a bit more edgy with black glitter. The pink polish and also some other in my stash I decided to swap away so it's no longer in my possession, it's really beautiful but I must say that I'm also happy about the polishes I got i exchange. :) I'll try to reduce my stash even more in the future, but I think it's hard, all of my polishes are my precious little first born babies. XD








Polishes used:
Catrice - Call Me Princess, swatch here
LA Girl - Uninhibited, swatch here



15 comments:

  1. This is gorgeous, I think the black glitter does give it a really nice edgy look! xx

    ReplyDelete
  2. Cool mani. I do like that texture :-D

    ReplyDelete
  3. Jättefint, Call Me Princess fick verkligen ett lyft med det svarta glittret! Haha känner igen det där, försökte rensa ut lack i samband med flytten, men jag älskar ju allihop så de enda jag gjorde mig av med var de stackare som torkat ihop... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! haha, skrattade när jag läste, ungefär som jag skrivit det själv :D Det är svårt att rensa :D

      Delete
  4. Stunning glitter. I loved the base pink gradient. It has hint of orange somewhere. or is it just me? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! And yea, it's gold shimmer in it giving it a orange tone.

      Delete
  5. Jättesnygg!
    Jag tycker det är lite tve-eggat det där med hur många lack man kan ha. Å ena sidan vill man inte ha för många för det är svårt att förvara och hålla koll på vad man har, å andra sidan använder man ju olika lack till olika saker och man vet aldrig när man får nytta av ett slimegrönt glitterlack (eller vad det nu är)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! haha ja, det känns inte som att jag har allt än, och dessutom förbrukar jag lack också (även om det ofta köps mer än det förbrukas). Jag ska dock bli bättre på att göra slut tex en flaska vitt, och inte spara sista droppen, jag brukar ofta påbörja en nya flaska tex vitt, bara för att det är lättare till en nail art... Jag har för många dubletter av svart, vitt, rött som jag kan slänga.

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.